Home Entertainment Without marriage, Saudi men and women can live together.(বিয়ে ছাড়া সৌদি পুরুষ...

Without marriage, Saudi men and women can live together.(বিয়ে ছাড়া সৌদি পুরুষ ও মহিলা কসাথে থাকতে পারবেন।)

15
0

Without marriage, Saudi men and women can live together:

Foreign men and women can stay in Saudi Arabia hotels without proving their relationship. The move comes after Saudi Arabia introduced a new tourist visa system to attract tourists to its country. Following this decision, unmarried women and men are now coming to Saudi Arabia to stay in hotel rooms together

There is no need to prove the relationship between them. Saudi Arabia forbids women and men from living together. On Friday, the Arabic-language Okaz reported, “All citizens of Saudi Arabia need to show an identity card to prove the authenticity of the relationship before stopping at a hotel, but foreign tourists will not be required to do so.”

All Women -even women in Saudi Arabia- can be left alone in a hotel room by showing their ID. “Last week, Saudi Arabia opened its doors for foreign tourists from six countries to expand its economy, in addition to oil exports. . However, alcohol is still banned in Saudi Arabia.

couple

বিয়ে ছাড়া সৌদি পুরুষ ও মহিলা কসাথে থাকতে পারবেন:

বিদেশী পুরুষ এবং মহিলা তাদের সম্পর্ক প্রমাণ না করেই সৌদি আরব হোটেলগুলিতে থাকতে পারবেন। সৌদি আরব তার দেশে পর্যটকদের আকৃষ্ট করতে একটি নতুন ট্যুরিস্ট ভিসা সিস্টেম চালু করার পরে এই পদক্ষেপ এসেছে। এই সিদ্ধান্তের পরে, এখন অবিবাহিত মহিলা এবং পুরুষরা একসাথে হোটেল কক্ষে থাকার জন্য সৌদি আরবে আসছেন
এর মধ্যে সম্পর্ক প্রমাণ করার দরকার পড়বে না। সৌদি আরব নারী ও পুরুষদের বিয়ে না করে একসাথে থাকতে নিষেধ করেছে। শুক্রবার আরবি ভাষার ওকাজ তার প্রতিবেদনে জানিয়েছে, “সৌদি আরবের সমস্ত নাগরিককে হোটেলে থামার আগে সম্পর্কের সত্যতা প্রমাণের জন্য একটি পরিচয়পত্র দেখাতে হবে, তবে বিদেশী পর্যটকদের এটি করার প্রয়োজন হবে না।সমস্ত মহিলারা (সৌদি আরবের মহিলারাও) পরিচয়পত্র দেখিয়ে হোটেলের ঘরে একা থাকতে পারবেন। ”গত সপ্তাহে, সৌদি আরব তেল রফতানি ছাড়াও এর অর্থনীতি সম্প্রসারণের লক্ষ্যে ৪৯ টি দেশের বিদেশী পর্যটকদের জন্য দরজা খুলেছিল। । তবে সৌদি আরবে এখনও মদ নিষিদ্ধ রয়েছে।

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here